1 Aralık 2009 Salı

Uykucu Şirin:)


Dün bütün gün,tatil ne güzeldi,yarın sabahın köründe kim kalkacak da o kadar yolu çekip okula gidecek off poff diye hayıflanan ben,tembellik ve uykuculuktan bu sabah kalkamadım:)) hehehe uykucuyum sanırım. Dersleri de ektim ama artık napalım. Bayram rehavetini hala atamadım herhalde üzerimden:)
Bayram benim için gayet güzel geçti.Özellikle 3. ve 4. günü sevgili sevgilimle geçtiği için daha da güzeldi.Pazar günü Emirgan'daydık,sahilde dolaştık.İstanbul'un en sevdiğimiz yerlerinden biri Ortaköy-Yeniköy boyunca sahil..Pazartesi günü havanın güzelliğini fırsat bilip Ortaköy'e gittik.Çok kalbalıktı,herkes havayı güneşli görünce ve tabiki tatil de olunca dışarı çıkmış. Kumpir ve waffle yedikk,çok da güzeldi.Ortaköy'e gittiğinizde aç olmasanızda çevrede o kadar çok bir şeyler yiyen insan görüyorsunuz ki siz de acıkıyorsunuz:)

2 yorum:

balböcükleri dedi ki...

benden sımsıcak bir merhaba.dolu dolu bir gün geçirmişsin ne güzel.hemise sevgiliyle ooooooh sefan olsun:)

gulbahcesi dedi ki...

teşekkür ederim:)) evet çok güzel geçti:) umarım sen de güzel bir bayram geçirmişsindir.