26 Eylül 2009 Cumartesi

Dün akşam Fransız Sokağı'ndaydık



Dün akşam Fransız sokağındaydık.Nişanlımın kuzeninin doğumgünü için diğer kuzenlerle birlikte orda toplantık.Cafe Mille diye bir yerde oturduk adını yanlış hatırlamıyorsam.Canlı müzik vardı ve ortam da çok keyifliydi.Daha önce de gitmiştim Fransız Sokağına ama terasta oturmuştuk.Bu sefer sokak üzerindeydik,gayet keyifliydi..




Havanın güzel olduğu şu son günler iyi değerlendirmek lazım:)
Yağmurlar yüzünü göstermeye başladı bile ve artık keyifle oturduğumuz dış mekanlardan iç mekanlara geçmek zorunda kalacağız.. Ki ben yağmur yağmadıkça açık havada oturmaya bayılıyorum:)

Kaynak:www.istanbultourists.com




2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Aaa deme ya özledim oraları da canım mailine az evvel dönüdm bakarsın ilk izleyicin de ben oluyorum sevgiler elim uğurlu gelsin ama bak blog bilgileri yazılarımı oku yazmıştım şu yorumlaran kelime onayını kaldır canım mucx

gulbahcesi dedi ki...

:) senin elin uğurlu gelir kesin.
kaldırdım canım öptüm ben de