26 Kasım 2009 Perşembe

Sevgiliye Doğumgünü Hediyesi Hazırlamaca


Bayramın ikinci günü yani 28 Kasım nişanlımın doğumgünü:)
Kendisi tam bir tarih düşkünü,İstanbul aşığı ve bu güzel şehri fetheden Fatih Sultan Mehmet hayranı olduğu için 1 ay önce kadar(belki de daha fazla oldu tam haırlayamadım) Markafoni'de görmüş olduğum Turqs kampayasından yararlanarak üzerine fetih ve Fatih sultan Mehmet'in resmedildiği bir T-shirt almıştım.Bir de üzerinde Hazerfen Çelebi'nin olduğu bir T-shirt.Sonra diğer modellerden de almadığıma pişman oldum.:(
Doğumgünlerinde ve özel günlerde farklı hediyeler alıp vermeyi çok seviyorum. Eminim bu T-shirtleri görünce bayılacak:))
Bir de üzerine nişan resimlerimizi yerleştirdiğim fotoğraflı kurabiyeler yaptım:)) Çok uğraştırıcı ama çok güzel oldular:)


Fotoğraflarını çektim paylaşmak için ama fotograf makinemin memory kartında bir sorun galiba.Bilgisayara taktığımda içinde sanki hiç fotograf yokmuş gibi bomboş gösteriyor. Umarım içindeki fotograflara bir şey olmaz.
En kısa sürede teknolojik sevgiliye gösterilip onartılmaya çalışılacak ve kurabiyeler sizinle paylaşılacak:)
Fatih Sultan Mehmet'li tshirt'ün fotografı yok ama Hazerfen Çelebeli olanınkini buldum.Ama benim aldığım yeşilli siyahlı..




Hiç yorum yok: